Szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza 30 000 euro. Do niniejszego postępowania ofertowego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny.
I. Zamawiający
Instytut Metali Nieżelaznych
ul. Sowińskiego 5
44-100 Gliwice
II. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przeglądu zakresu ochrony ubezpieczeniowej Instytutu Metali Nieżelaznych (centrali w Gliwicach i trzech oddziałów).
III. Specyfikacja szczegółowa
Wykonawca w ramach świadczonej usługi zobowiązany będzie do opracowania przeglądu w formie raportu. Raport powinien zawierać minimum:
- identyfikację i analizę ryzyk działalności
- przegląd aktualnych polis ubezpieczeniowych posiadanych przez Zamawiającego
- optymalizację rodzajów ubezpieczenia - wskazanie katalogu ryzyk, które należy ubezpieczyć obligatoryjnie, a które fakultatywnie, w tym wskazanie ryzyk, które dotychczas nie są, a powinny zostać objęte ubezpieczeniem
- wytyczne dla wyboru brokera ubezpieczeniowego.
Pozostałe informacje:
1. Zamawiający udostępni Wykonawcy dokumenty będące w jego posiadaniu oraz będzie udzielał informacji Wykonawcy po podpisaniu umowy na wykonanie usługi oraz umowy o zachowaniu poufności.
2. Wykonawca zobowiązany jest
przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnienie poniższych
wymogów formalnych:
a) zezwolenie na prowadzenie
działalności brokerskiej na polskim rynku ubezpieczeniowym
b) co
najmniej 3-letnie doświadczenie w realizacji usług objętych zakresem zapytania ofertowego (lista
referencyjna).
3. Cenę za zamówienie należy skalkulować jako cenę ryczałtową za cały zakres przedmiotu zamówienia. Wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym w szczególności koszty opracowań, materiałów, podróży służbowych, itp. ponosi Wykonawca.
4. Płatność: 14 dni po wykonaniu zamówienia. Przed dokonaniem płatności nastąpi odbiór wykonanej pracy potwierdzony protokołem odbioru.
5. Zamawiający zastrzega sobie:
a) prawo do swobodnego kopiowania i
udostępniania raportu osobom lub podmiotom trzecim
b) przeniesienie majątkowych praw
autorskich na Zamawiającego.
IV. Kryteria wyboru ofert
1. Zamawiający oceni i porówna te
oferty, które nie zostaną odrzucone z przyczyn formalnych.
2. O wyborze oferty będzie decydować
łącznie kryterium ceny netto świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia
(70%) oraz doświadczenie Wykonawcy (30%).
V. Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia: luty 2019 r.
VI. Sposób i termin składania ofert
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej do dnia 28.12.2018 r. na adres: alicjaf@imn.gliwice.pl. W temacie wiadomości należy wpisać: Zapytanie ofertowe –ochrona ubezpieczeniowa.
Oferta
powinna zawierać:
- nazwę i pełne dane Wykonawcy
- cenę netto i brutto usługi
- wykaz zrealizowanych usług o podobnym charakterze
- kopię zezwolenie na prowadzenie działalności brokerskiej na polskim rynku ubezpieczeniowym.
VII. Zgodnie z art. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) – dalej jako „RODO”, w odniesieniu do:
-
wykonawcy będącego osobą fizyczną,
-
wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność
gospodarczą
- pełnomocnika
wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w
pełnomocnictwie),
- członka organu zarządzającego
wykonawcy, będącego osobą fizyczną,
-
osoby fizycznej skierowanej do reprezentowania wykonawcy w sprawie
przygotowania oferty i uzyskania zamówienia w zakresie i na warunkach
określonych w niniejszym Zapytaniu Ofertowym lub do kontaktów sprawie
realizacji zamówienia;
informuję,
że:
1.
administratorem
Państwa danych osobowych jest Zamawiający, czyli Instytut Metali Nieżelaznych z
siedzibą w Gliwicach (adres: ul. Sowińskiego 5, 44-100 Gliwice)
2.
Zamawiający
wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się skontaktować
poprzez e-mail: renatal@imn.gliwice.pl
3.
Państwa dane
osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu
związanym z wyborem wykonawcy i wykonaniem umowy
4.
odbiorcami
Państwa danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 PZP
5.
Państwa dane
osobowe będą przechowywane przez okres trwania umowy, a następnie przez okres,
w którym po zakończeniu umowy możliwe będzie dochodzenie ewentualnych roszczeń
na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania umowy lub też konieczna
będzie obrona przed takimi roszczeniami
6.
obowiązek
podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest
konieczne do zawarcia umowy; konsekwencją niepodania określonych danych będzie
brak możliwości zawarcia umowy
7.
w
odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany
8.
posiadają
Państwo:
− na
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących
− na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w
zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz
jego załączników)
− na
podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub
z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego)
− prawo
do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają
Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy
RODO
9.
nie
przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d
lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych
− prawo
do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO
− na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1
lit. b RODO.
VIII. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
Postępowanie ofertowe zostanie rozstrzygnięte do dnia 8.01.2019 r. O wynikach postępowania Zamawiający poinformuje pocztą elektroniczną.
Osobą upoważnioną do udzielania informacji na temat postępowania jest Alicja Folek, alicjaf@imn.gliwice.pl, tel. 32-2380 522.